niedziela, 22 marca 2015

Opowieści z bukowego lasu







18 komentarzy:

  1. Ale cudny klimat! To śnieg, czy deszcz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci bardzo- to deszcz , ale trochę inny ;) Zabrałam ze sobą spryskiwacz do kwiatów :) Efekt - miło mnie zaskoczył :)

      Usuń
    2. I podpięłam heliosa 44M-4 , który tworzy magiczny bokeh :)

      Usuń
    3. Też się kiedyś tak bawiłam spryskiwaczem :-)
      https://500px.com/photo/74507533/daisy-by-white-eyed-husky-?from=user
      Muszę spróbować z Heliosem, albo Tessarem,

      Usuń
  2. Klimat jak z bajki. Cudny bokeh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem nieskromnie, że też mi się podobają :)

      Usuń
  3. przecudownie, jak mowi Marzenka bajkowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, a szczególnie pierwsze mnie urzekło. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś magikiem, nie fotografką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czary mary - oj chciałabym tak :)))) Dziękuje serdecznie :)

      Usuń
  6. Wow, poczułem się jakbym przeniósł się do innego świata ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczne zdjęcia, tak sie wlasnie zastanawialam, czy to deszcz, ale z drugiej strony widzialam slonko ;) fajnie to wymyslilas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marzy mi się kupis lustrzanke może jest jakas która polecasz dla amatora?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...